להיראות מדהים אחרי גיל 40

Anna Barnovsky אנה ברנובסקי

כידוע לכולם, את הזמן אי אפשר לעצור, את סימני הזמן לעומת זאת, אפשר ועוד איך. החל מגיל 40 לערך נרצה או לא- זה קורה. העור שלנו מתמודד עם לא מעט שינויים שגורמים לנו להיראות עם פחות רעננות , מעט אפרוריות ואפילו קצת “עצובות” . אנה ברנובסקי, אדריכלית היופי ובעלת קליניקות BEYOND לטיפולים אסתטיים מסבירה על השינויים והטיפולים הפופולריים  ומדגישה שהסוד האמיתי מאחורי טיפול אסתטי טוב הוא לא החלקות, מילויים, ו”גיהוצים” למיניהם, שמותירים נשים במראה מוחלק, לא טבעי ונטול הבעה אלא ההיפך, טיפולים המורכבים מנ”גיעות קטנות” ועדינות שמשתלבות בהרמוניה מושלמת עם הפנים של כל מטופלת. טיפולים כאלה משפרים את מה שצריך ומשמרים  את תווי הפנים הטבעיים מבלי לשנותם. “כל אישה היא יפה בדרך ייחודית לה. אני כאן לעזור להוציא את הקסם שבה החוצה”

אומרים שהחיים מתחילים בגיל 40, יש המכנים את העשור הזה בתור ה-30 החדש, ובאמת שיש משהו בגיל הזה שדברים מתחילים סוף סוף לקבל צורה. אנחנו מגיעים לפיק מרשים למדי מבחינת קריירה, הילדים ברובם כבר לא תינוקות, מה שאומר שאנחנו ישנים קצת יותר, מרווחי הזמן הפנוי שלנו גדלים ואנחנו לומדים לקבל את עצמנו כמו שאנחנו, בלי השיפוטיות המטרידה של גיל 20. נשמע טוב וזה בהחלט כך, אבל לא הכול ורוד בממלכת הארבעים ומשהו.

למעשה בכל הנוגע לעור שלנו, אנחנו מתחילים להבחין בשינויים די מהירים ולא תמיד לטובה: העור מאבד מהאלסטיות הטבעית שלו , הופך להיות יבש יותר, מאבד נפח, קמטים וקמטוטים מתחילים להופיע, ומשהו פשוט לא נראה כמו בעבר… הבשורה הטובה: יש מה לעשות! הבשורה הממש טובה: בקרוב מאוד גיל 50 יהיה ה-30 הפרופורציונלי החדש. פנינו לאנה ברנובסקי, אדריכלית היופי ובעלת קליניקות BEYOND, שתסביר לנו מניסיונה רב השנים איך מתמודדים עם סממני הגיל על פנינו.

אז מה הסיפור עם העשור החמישי לחיינו? ובכן, “בשנות ה -40 חל זינוק והתקדמות של תהליך ההזדקנות הטבעי. אותו תהליך שמתחיל כבר משנות העשרים המאוחרות נותן אותותיו באופן מואץ בהגיענו לגיל 40”,  בשנים אלו מתחילים להופיע קמטי ההבעה  במצח, בין הגבות ובצידי העיניים, שקעי העיניים מעמיקים ויוצרים מראה עייף וכבד, רקמת השומן מתדלדלת , הפנים מאבדות מנפחן הטבעי והלחי “נוזלת” מטה ומטשטשת את קווי המתאר. כל השינויים הללו במראה הפנים משנים את הפרופורציה והסימטריה שלהן והתוצאה היא מראה פנים עייף, כבד, חסר חיות ובעיקר מבוגר” מסבירה אנה.

האם יש דרך למנוע את השינויים הללו בעור?
“באופן כללי חשוב מאוד במסגרת אורח החיים הבריא לשמור על עור הפנים מפני השמש כבר מגיל צעיר, לאכול נכון, מאוזן ובריא, לשתות הרבה מים ולהקפיד על שעות שינה מספיקות . גם טיפולים קוסמטיים שמחדירים לחות לעור  מסייעים לשמר על מרקם העור אולם אין משהו שבאמת מונע קמטים או “נפילה” של העור בבוא היום  מלבד טיפולים אסתטיים קרי הזרקות בוטוקס חומצה היאלורונית ,טיפולי חוטים ומכשור רפואי מתקדם.”

אילו טיפולים כן יכולים לסייע במידה ומישהי רוצה לטפל בכך?
“מי שמעוניינת להשיב לעור את תכונות הנעורים שאבדו לו, תוכל להשיג זאת באמצעות הזרקות במינונים עדינים של חומצות היאלורוניות. אלו מאפשרות שחזור נפחים שאבדו, מילוי קמטים, הרמה ועיצוב של עצמות לחיים ומילוי שקעי עיניים. מדובר בהליך שמחזיר ללקוחה את תווי הפנים והפרופורציות שהיו לה בצעירותה ובאופן זה את המראה הצעיר והחיוני שכולנו שואפים לשמר.

לדברי אנה, אין טיפול אחד שמתאים לכל אחת. “הטיפול הטוב ביותר הנו טיפול שמותאם לכל אישה או גבר באופן אישי. אחרי הכל, כל אחת מתבגרת בצורה שונה ויחודית לה והטיפול שמתאים לאחת, כמו האופן בו הטיפול יבוצע, לא יעבוד אצל אחרת. יש נשים שבעיקר מתמודדות עם קמטים, אחרות מגיעות עם נפילת עור משמעותית או שקעים ניכרים באיזור הלחיים, הרקות או  ארובות העיניים. הטיפול הנכון שייתן את התוצאה הטובה ביותר חייב לקחת בחשבון את המראה הכולל, ה Total look  מאחר וכל נגיעה משפיעה על כל הפנים. רק אם נתחשב בסימטריה, פרופורציה, מרקם העור, קמטים, קמטוטים ובפרופיל- רק אז נוכל לתכנן את הטיפול המתאים ביותר ללקוחה, טיפול שייתן לה את התוצאה הטובה ביותר.

אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר בקליניקות  BEYOND  הנו המגה ליפט – שיטת טיפול ייחודית שפותחה ומיושמת בקליניקות BEYOND בלבד. טיפול המגה – ליפט מבוסס על טכניקות הזרקה ייחודיות המספקות ללקוחה את התוצאה הקרובה ביותר להרמת פנים ללא סכין מנתחים, ללא זמן החלמה ומבלי לאבד את המראה הטבעי והקלאסי. “הייחודיות של הטיפול” מסבירה אנה “שהוא מאפשר לבצע הרמה של עודפי העור שנפלו, הרמה של עצמות הלחיים וחידוד קו הלסת.  הטיפול מחזיר לפנים את קווי המתאר הטבעיים שלהן, את הפרופורציות הנכונות ואת הסימטריה המדויקת ובאופן זה מחזיר את המראה הצעיר  והרענן”. שיטת ההזרקה בטיפול “מגה ליפט” כמו גם סוג וריכוז החומצה ההיאלורונית בו משתנים ומותאמים באופן מדויק למטופלת, למצבה האישי ולציפיותיה. הדבר שאני אוהבת בטיפול הזה, מוסיפה אנה “הוא העובדה שהוא מאפשר שליטה מלאה בתוצאות והתאמה אישית ומדויקת, ולכן זהו פתרון אולטימטיבי בעיניי לאישה שעברה את גיל 40”.

להעניק מראה צוואר ארוך וברבורי

טיפול נוסף שאנה ממליצה עליו ולרוב מתאים לנשים בגיל 45 ומעלה הוא טיפול בצוואר ובמחשוף. “מדובר באזורים שמאבדים מן האלסטיות והחלקות שלהם. הם מתמלאים קמטים וקמטוטים, מראה הצוואר מתקצר ונראה מבוגר יותר. באמצעות שילוב של מכשור רפואי ושיטת הזרקה ייחודית של חומצה היאלורונית וחוטים אנו מהדקים ומחליקים את הכפלים בצוואר ומעניקים לו מראה ארוך וברבורי”. עוד טיפול שמומלץ לנשים בגיל זה הוא “טיפול בסנטר כפול” –בעיה שעד היום לא היה לה ממש פתרון והיום אנו מטפלים בה באמצעות מכשור רפואי מתקדם שאינו פולשני. במסגרת הטיפול השומן באזור הסנטר הכפול מומס לצמיתות והעור מתהדק לסנטר . התוצאה הסופית יפה ואלגנטית והלקוחה מקבלת בחזרה קו לסת ברור ומהודק ושפע של מחמאות מהסביבה

את חוזרת הרבה על המונח “טבעי”, השאלה האם זה ברמה שלא נדע שאישה עברה הליך אסתטי?
“בהחלט! זוהי בדיוק  המתודולגיה המקצועית שלי. בעיניי כל אישה היא יפה בדרך יחודית לה ולכל אחת יש את הקסם האישי שלה, כל מה שצריך זה רק לאפשר לו לפרוץ החוצה ולבוא לידי ביטוי. אני מאמינה שכדי להיות יותר יפה את ממש לא צריכה לנסות להיות מישהי אחרת, אלא פשוט לשמור על הטוב שקיים בך ולהעצים אותו. אני דוגלת במראה טבעי, אלגנטי וקלאסי.  טיפול אסתטי נכון הוא כזה שמשדרג את האישה, מספק לה מראה אלגנטי ונשי ההולם את גילה ואופיה, ולא משנה אותה”.

מה הדבר שבעינייך יוצר שם רע לטיפולי אסתטיקה?
“טיפולים שהתוצאה שלהם “מוגזמת” ואינה טבעית. הזרקות שמעוותות את פני האישה ואת נתוניה  הטבעיים”.

מה הטעות הכי גדולה של נשים כשהן מגיעות להזרקות?
“שהן מדלגות על השלב הכי חשוב בדרך לטיפול עם תוצאות טובות – שלב התכנון ! ללא תכנון מוקדם, נכון ומדויק הלוקח בחשבון את כל הפרמטרים של מבנה הפנים, התוצאה אף פעם לא תהיה טובה” . רק תהליך המתחשב בכלל המאפיינים השונים של האישה והלוקח בחשבון את מגוון השינויים והפרמטרים האישיים שלה יוכל להעניק לה בסופו של  דבר תוצאה אסתטית מצוינת שתחזיר לה את המראה הרענן שהיה לה, לשביעות רצונה המלאה.”

לקביעת פגישת ייעוץ אישית צרי קשר >>