הדרך הקלה להיפטר מעיניים עייפות

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

לפעמים זה הגיל שכבר עושה את שלו, לעיתים זה אורח החיים שלנו שנותן את אותותיו ולא אחת זה שילוב של שניהם גם יחד, אבל יום אחד זה קורה. את מביטה במראה ורואה שאת פשוט נראית עייפה יותר, אפורה יותר ושמפנייך ניבטת תחושת כבדות שלא הכרת. במבט קרוב וממוקד יותר את מגלה שהופיעו להם שקעים מתחת לעיניים וכי הם אלה שמעניקים לפנייך את אותו מראה כבד, עייף ואפרורי. הרגע הזה, הוא בדיוק הזמן בו כדאי לשקול טיפול למילוי שקעי העיניים.

למה הופיעו לי שקעים מתחת לעיניים?

בסביבות גיל 40 ואילך מעמיקים שקעי העיניים בעקבות תהליכי התבגרות העור ושינויים ברקמות
השומן. העור באזור שקעי העיניים הופך לדק ויבש יותר, חלה צניחה של אזור הלחי העליונה והתוצאה היא העמקה של השקע שמתחת לעיניים. יחד עם זאת, עשויים להופיע שקעים מתחת לעיניים גם בגיל צעיר יותר, בעקבות מאפיינים גנטיים, שינויים הורמונליים והשפעות סביבתיות שונות.

למי מתאים הטיפול למילוי שקעי העין?

הטיפול מתאים לכל מי שמרגישה שמראה העיניים שלה עייף, כבד ואפרורי גם לאחר שנת לילה מלאה.
ניתן להתחיל בטיפול מגיל 35, לפי הצורך, והוא מתאים לנשים ולגברים כאחד.

מתי יודעים שכדאי להתחיל?

כדאי להתחיל בטיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים כאשר את מרגישה שגם אחרי שנת לילה ארוכה
או חופשה מפנקת העיניים עדיין מקרינות עייפות וכבדות. עם זאת, חשוב להיוועץ ברופאה
מוסמכת על מנת לוודא את התאמת הטיפול למאפיינים האישיים שלך ולתוצאה אליה את מכוונת.

איך עובד הטיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים?

באמצעות טכניקות מיוחדות שפותחו בקליניקות BEYOND  אנחנו מזריקים חומרי מילוי טבעיים ועדינים לקו שקע העין, מתקנים את הפרשי הגובה, מחדשים את העור ומשיבים את המראה הרענן לפנייך.

באילו חומרי מילוי משתמשים?

במהלך הטיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים מוזרקים חומרי מילוי טבעיים שמיועדים במיוחד לעור הדק והעדין שסביב העיניים, ומבוססים על נגזרות ותרכובות של החומצה ההיאלורונית שמסייעת למיצוק העור וגמישותו. חומרי המילוי בהם אנו עושים שימוש מותאמים באופן ספציפי לנתונים האישיים שלך והם כולם מאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי, ה-FDA האמריקאי וה-CE האירופי.

מי מוסמך לבצע טיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים?

כאמור, העור סביב העיניים הוא דק ועדין במיוחד ועל כן טיפולים למילוי שקעים מתחת לעיניים חייבים להיעשות בהתאמה אישית מלאה וע”י רופאות מיומנות. אנחנו בקליניקות BEYOND  מחויבים לבטיחות שלך ולכן כלל הטיפולים שלנו מבוצעים על ידי רופאות מן השורה הראשונה, שעברו הסמכה ברפואה אסתטית והן בעלות ניסיון רב במתן טיפולים אסתטיים מותאמים אישית. כל הרופאות משתתפות באופן תדיר בהשתלמויות ובכנסים בינלאומיים והן מומלצות ע”י חברות התרופות המובילות בתחום.

כמה טיפולים נדרשים בכדי לקבל תוצאות מיטביות?

ניתן להבחין בתוצאות הטיפול למילוי שקעים מתחת לעיניים באופן מידי כבר במהלך הטיפול, והשיפור במראה הולך וגובר במשך השבועיים הראשונים. לקבלת תוצאות מיטביות מומלץ להמשיך לטיפול שנתי, במהלכו מוזרקים חומרי המילוי על פי הצורך עד להשגת אפקט מקסימאלי.

יראו עליי שעברתי טיפולי מילוי?

תודות לניסיונן הרב של הרופאות שלנו, פיתחנו בקליניקות BEYOND  שיטות הזרקה ייחודיות המבטיחות תוצאות מקסימאליות ומראה רענן ונשי. זאת, לצד ההקפדה על התאמה מלאה לנתונים האישיים של כל מטופלת מבטיחים תוצאה קלאסית ונקייה – מבט רענן שישתלב בטבעיות במראה פנייך, כך שתראי כאילו חזרת מחופשה מרעננת.

לפגישת ייעוץ אישית למילוי שקעי עיניים צרי קשר >>