מגה ליפט – הרמת פנים ללא ניתוח

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

מגה ליפט (Mega Lift) הינו אחד הטיפולים החדשניים ביותר בתחום אסתטיקת הפנים, באמצעותו מתבצעת הרמת פנים ללא ניתוח. הטיפול החדשני מתמקד בשחזור הנפחים האבודים, בטכניקה ממוקדת ועדינה שמייצרת אפקט של הרמת פנים – עם תוצאות נהדרות הנראות לעין ועם זאת טבעיות והרמוניות למראה שלך.

למי מתאים הטיפול?

לכל מי שמביטה במראה ומגלה פנים נפולות, עור צונח או מראה מבוגר מדי שמעיבים על הרגשתה הכללית, ורוצה לעשות הרמת פנים אך חשוב לה לשמור על המראה הטבעי והנשי. מגה ליפט הוא טיפול בטוח, מהיר ועדין מאוד, והוא מתאים במיוחד לנשים וגברים מעל גיל 40.

איך עובד טיפול המגה ליפט – הרמת פנים ללא ניתוח?

בטיפולי מגה ליפט מבצעים הרמה של העור הנפול באמצעות הזרקות עדינות של חומצה היאלורונית בסמיכויות שונות. קו הלסת מתחדד, עצמות הלחיים עולות ומתמלאות, וכך מתקבלת תוצאה של הרמת פנים שלמה והרמונית.

באילו חומרים משתמשים?

בטיפול מגה ליפט אנו מבצעים מתיחת או הרמת פנים באמצעות חומרים טבעיים בלבד – חומצה היאלורונית בדרגות סמיכות שונות. החומצה ההיאלורונית מיוצרת באופן טבעי בגופנו, בקצב שהולך ופוחת כחלק מתהליך ההתבגרות. השבתה אל עור הפנים באמצעות טיפול המגה ליפט מאפשרת להחזיר לפנים את הנפח שאבד בצורה טבעית ומאוזנת, ולקבל תוצאה הרמונית למראה שלך.

אנחנו ב- BEYOND מאמינים שהחזון שלנו ליופי נשי, טבעי ומועצם, לצד המחויבות שלנו לבטיחות הלקוחות, הם מה שמאפשר לנו להוביל אסתטיקה נשית ואיכותית בישראל. כבר מספר שנים ברצף זוכה BEYOND בתואר “קליניקת השנה של ישראל” ומובילה חדשנות בפיתוח טכניקות טיפול ייחודיות, הנשענות על התאמה אישית מלאה והחומרים הטבעיים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי, האמריקאי והאירופי.

לפגישת ייעוץ אישית לטיפול מגה ליפט צרי קשר >>