סוף לסנטר כפול

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

המכשיר המהפכני שיעלים אותו עבורך אחת ולתמיד

סנטר כפול, אותו רפיון עור ושומן ה”מעניק” מראה עייף ובוגר, הוא אחד המקומות הקשים ביותר להסתרה. התופעה נגרמת במרבית המקרים מהצטברות ממוקדת של שומן מתחת לקו הלסת, מירידה דרסטית במשקל המביאה ל”נפילת העור”, או לפעמים משינויים הורמונליים וטיפולים תרופתיים. התופעה גם אופיינית לעלייה בגיל, שגורמת לחלוקה שונה של השומן בגוף, להידלדלות רקמות תומכות ולירידה במתח העור. תהא אשר תהא הסיבה להיווצרות הסנטר הכפול, הרי שהתוצאה האסתטית איננה מחמיאה למראה הפנים, מקנה תחושה של מראה עייף ומבוגר יותר ובעיקר לא ניתנת להסתרה או לטיפול באמצעות דיאטה או פעילות גופנית.

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

מסנטר כפול – לסנטר מושלם

אולם, הבשורות הטובות הן שכל זאת שייך לנחלת העבר!
ביונד, רשת מרפאות לטיפולים אסתטיים מתקדמים, הביאה לאחרונה מכשור חדשני ולא פחות ממהפכני, המאפשר לטפל בבעיית הסנטר הכפול ע”י השמדת תאי השומן לצמיתות וכל זאת מבלי להשאיר עור רפוי באזור. הטיפול בבעיית הסנטר הכפול הינו קצר וממוקד, אינו פולשני ומאפשר חזרה מיידית לשגרה.
כל לקוחה בביונד עוברת אבחון מדויק ובאמצעותו מותאם עבורה טיפול להשגת התוצאה האופטימלית על פי הפרמטרים האישיים שלה, כאשר ההליך עצמו מבוצע על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומם, בדרגת מיומנות גבוהה במיוחד.

מדובר בלא פחות ממהפכה בעולם טיפולי האסתטיקה.
האפשרות לטפל בסנטר כפול על ידי המסת השומן ובו זמנית הידוק העור, מביאה לתוצאות מוצלחת ונראות לעין. הטיפול מייצר מראה אסתטי ומודגש של קו הלסת, מביא לשביעות רצון גבוה ולתוצאות- לא פחות ממדהימות.

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

רשת ביונד שמה לעצמה כמטרה, לאפשר לכל לקוחה להנות ממראה נשי ורענן יותר ושמחה לחדש, לרגש ולאפשר טיפול ייחודי המחולל שינוי מדהים במראה הפנים.

מלאי פרטים עוד היום, ותתחילי להנות מכפל מחמאות…

לקביעת פגישת יעוץ אישית צרי קשר >>